Tuesday, November 25, 2008

cakra alam ka, cakra sonic ka, lempar cakra

hmmmm….ari nie,aku just nk share ngn kalian semua mengenai pusat perubatan cakra alam..mai kita pakat pk…nie sbb pusat perubatan cakra alam yg beroperasi di Cheras..kelolaan ust arif dah jd isu femes yang didedahkan dlm blog(aku pun tau from blog)..citanya bermula when dgn slumber wawa jaaa tv show kt korea expose kan segala teknik yg digunakan oleh ust arif nie…james randi, telekinesis expert (pa benda tue??cek sendri laaa kt google beb) berjaya proof kan semua trick2 t’sebut..like magic show laaa plak….ha ha ha ha…mat dan minah korea yg rakam smua teknik perubatan nie juga success to proof telur and kasut trick(tak caya tgk youtube..ha ha ha ha)..last2, james randi tue bilang, ust nie make a lot of money from nie…waaaa, tuduhan berat tue…boleh kasi saman nie…ha ha ha ha..tp, bg aku laaaa…ust arif nie perlu tampil ke depan utk clearkan isu nie bcoz, pendedahan nie sedikit sbyk menyedarkan msyrkt…sama ada mat dan minah korea yg busy nk jatuhkan pusat perubatan dia…or mmg dia, ust arif seorg yg begitu hebat(hebat kaaa? ha ha ha ha)…lgi satu, kesian laaa pesakit2 yg pernah come to his pusat perubatan….duit diorg cmna klu dakwaan james randi tue bnar??dat y, aku kasi 2 link video utk kalian smua pk2 n renung2 kan sejenak b4 tido…aku tak menuduh or pro mna2 pihak…kadang2 mmg rwtn islam tak dapat dijelaskan melalui teori akal beb…so, hangpa pk la sendri noooo….aku dh letih laaa setelah team futsal aku, anne kira success to beat team power liga UNiM…ambo tak sangka…power laaa pulokk..ha ha ha ha…

http://www.youtube.com/watch?v=SiGeGYzChHE

http://www.youtube.com/watch?v=9pBe2_tbPUE




No comments: