Tuesday, April 28, 2009

bila malaysia nak ada F1 driver nie...


archery….hmmm, dlu aku anti gilaa ngan sport cmnie…tak kuar peluh…membosankan…now, starting from today, after aku try for first time kt sunway pyramid…hmmm, not bad laa…quite interesting actually…lagipun, just suka2 jaa lpak and maen2 ngan membe2…so…aku rasa, better kalian try laa..org ckap laa, tak knal maka tak cinta…kami maen sorg 30 anak panah dgn bayaran rm13/person…so, affordable laa kn rate dia..dari 30 batang anak panah tue, 5 kena accurate to center point…so, not bad kan for 1st timer cam aku?? ha ha ha ha…

k, aku nk cita pasal mendalah bodo and bangang yg aku rasa tak perlu laa dikuarkan statement…org ckap lagi nie, tak yah laa susah2 nk tegakkan benang yang basah..lu pikiq laa sendri, benang basah susah gilaa bro nk tegakkan..coz jisim dia bertambah (melayu laa ckit)..so..isu dia cmnie…aku bukan peminat AF k?? aku anti smua reality tv yg sama je concept dia…nk cari artis..so, pergaulan ntah pa ntah..bagi aku, rancangan cmnie tak membina..hiburannnnnnnnnnnnnn jaa memanjang…biaq laa Malaysia nie lahirkan pemenang nobel…engineer yg gempaq…doc bedah yg rmai…setiausaha agung PBB…pelumba F1 pertama…nie, pi mai pi mai…artisss…hu hu hu..nie pendapat aku laa…angpa agree or not, lantak pii laa…kata Malaysia nie demokrasi…haaa, isu yg aku nk cita nie about…kan heboh pasal aril terkuar last week and dia peluk cikgu2 dia…kalu cikgu laki tak pa..no hal…mmg baguih pun…nie cikgu pompuan…wat daaa hell….yg aku nyampah tue, slumber bewak dia ckap org luar tak paham perasaan diorg bdk AF nie dh jd cm family..rasa dekat sgt di hati….alahai aril, nie aku nk habaq ckit, bukan berkhutbah k, cuba betulkan diri ini jua…waaa, cam penah dgr kn ayat nie..ha ha ha…yg haram tetap haram…yg mangkuk ayun sgt bagi reason nie apa benda nyaa, tak perlu laaa kami paham pun hang rasa apa ka…family ka…kakak hang kaa..pa2 pun…hang tau dak…kalu bukan muhrim hang peluk sapa pun, tetap haram…sekali lagi eden ulang nie…yg haram tetap haram broooo…kalu tak nak dgar bab2 islam, dalam adat melayu..and adat timur pun, nie bukan bnda yang elok broooo….jgn laa jd jahil seteruk tue….so, ckap byk tak guna….AFUNDI AISHAH!!! ha ha ha ha

No comments: