Saturday, April 25, 2009

aku dan olga kurylenko..


kalu laaa bole aku melompat smpai setinggi yelena isinbayeva…or bole menghelaa pjg nafas menunjukkan kelegaan di hati ini dari 1001 poning2, tension2, bosan2 ngadap laptop nk siapkan tesis,FYP, or anything lagi yg kalian pnggil…i’ll do it coz just do it bro…aku dh settlekan tesis…and our presentation also ngn jayanya..so now…yesssssssssss…yatttaaaa..ha ha ha ha…aku bebas seketika be4 final exam maaa…

let me tell u…2 hari b4 submission tesis and presentation…aku tak tido..lgsg tak..really?? wat da hell nya bz rite…bloody bz…and bla bla bla bla laa lgi…abes jaa presentation kul 5…aku smyg and trus maen futsal…like usual routine laa..kn aku ckp, i’m fit like ian thorpe…jgn korang tak knal lak mamat nie k…ha ha ha…so..balik jaa umah from main…slumber wawa, slumber yaya, slumber bewak jaa aku tido until t’lpas magrib…tobat2..bngun jaa dlm kul 10..mandi2…g mkn…and then, g tgk muvi kt mid…fast and furious 4…cita nie bagi aku…quite okay laaa…bes2…serious tak tipu…k laaa tuan2 puan…aku nk enjoy pueh2 lagi week nie…kasi lpas smua kebosanan yg aku tanggung b4 nie nk siapkan tesis…..alhamdullilah….syukran jazilan yaa ustazzzz….

No comments: