Tuesday, February 17, 2009

typical statement yg discriptkan..

nie antara script2 statement yg slaloo kita dgr...dh typical laaa coz org slaloo bilang…politic is dirty…politic is like a shit…player2 bola sepak msia nie tak da semangat juang yg tinggi and asyik kira duit jaa lbey (seriously aku nyampah gilaaa dgn statement nie dan ucapan org2 yg kononnya hebat bgai nk rak bila ckap pasai bola msia)...english bhs yg wahid pentingnya klu nk berjayo coz everything in english...hmmmm, aku rs menda2 nie dh jd cm script yg acapkali diulang dan diulang dan diulang…malah mungkin dh dihafal, di bolt dan di'nat'kan dgn ketat2 dlm kapla hotak sesetgh manusia…aku rs seriously and totally rubbish smua statement yg discriptkan tue…jgn laa hanya sbab segelintir pelaku, smua nk dicopkan sama…awat org politik nie smua kotoq kaa?? aku tak rs smua laa…bg aku, baek barisan maupun pakatan..ada yg baek and clean laa…ada laa juga yg hampeh…then, slaloo nya otai2 bola sepak yg senior laa asyik poyo kasi statement yg lnsg tak membina and subjektif like player nowadays takda semngt juang tinggi..c'mon laa wei, serious shit angpa poyo jaa lbey..bg aku bola msia ketinggalan sbb strategi pengurusan yg lemah and maen politic lbey2..politic cmna lak? pk laa sendri weii...mybe coz depaa tak bljo strategic management kot dlu..aku ada simpan note lgi nie, nk bljo? ha ha ha ha...english?? malas laaa den nk ckap menda nie lma2...better kalian2 smua bc blik research2 yg diwat oleh prof2 and sarjana ilmuan tentang kepentingan bhs sendri..tak kira laa bhs tamil kaa...siam kaaa...france kaa..nepal kaa...paa aku kesah...ha ha ha ha...neway, smua nie standard laa tue, but…b4 cop any statement…think dis pepatah 1st ek…jgn hanya kerna nila setitik, rosak susu sebelanga…dan jgn hanya kerna sekor kerbau membawa lumpur, terpalit dek smua org…minda tue kasi open ckit, bc laa byk ckit weiiiii...ha ha ha ha…

No comments: