Monday, December 22, 2008

the day the earth still flood, musang berjanggut...lagi??


aku just nk share ngn kalian2 smua…about film and teater yg aku tgk spjg dis week…although dis week is really2 buzy bg aku…nk kna settle smua assgment and my project progress repot for dis sem becoz starting from today….until 9 january nie is study week (part nie yg aku nyampah…knaaa study jaa kjaa)…kn easy klu bljo takda exam…br stylo kn?? ha ha ha ha…k, back to my early topic laaa….film yg aku tgk kt sunway pyramid, the day the earth still flood…keanu reeves as pelakon…mak aiiii, bosan gilaaaa maaa…ntah2 pa2 jaaa cita dia…cita psal makhluk asing dtg ke bumi, nk transform kn bumi niee dgn kehidupan baru….means, manusia knaa dihapuskan dlu laaa….sbb manusia nie sombong and merosakkan bumi jaaa…memang laaa tak logik dek akal, dat not my point laaaa coz bg aku laaa…jln cita film nie mmg tak keruan dan tak bes lnsg…wat da hell maaa..tak berbaloi aku byr tiket rm11…kaa aku yg tak da seni?? or tak memahami wat seni is about?? poyoo laaa org yg ckap like dat...seni laa sgt..ha ha ha ha...
ari jumaat lpas, aku pg tgk teater kt panggung bandaraya lak…al maklum laaa free beb..org ckap laaa…bukan aku nooo…rezki jgn ditolak, musuh jgn di cari…bole lak pkai falsampah tue ekk…ha ha ha ha…FYI, every month kt panggung bandaraya nie, ada pementasan teater bangsawan…free of charge tue…kiraa, nie kaedah promosi for rkyt msia laaa utk minat pd seni niee…bgus gak idea nie…aku sokong 110% as long free jaaa..ha ha ha ha…teater for dis month tjuk dia..musang berjanggut…adaptasi from cita p.ramlee…about putera raja nk cari calon isteri yg perempuan or wanita…not betina…ada beza kaa?? aku rs, ada beza…lu pkir laa sendiri..aku tak tgk cita musang berjanggut version lakonan p.ramlee tue…mybe coz aku kureng ckit laaa ngn cita2 p.ramlee (jgn kata aku tak patriotik lakk, nie about minat k?)…teater nie bole kata kelakar gak…tak boring…aku terhibur laaa….kiranya, cita musang berjanggut yg aku pikir sblm tgk teater nie is about serius film and mendatar jaaa….but, tak sangka bes and funny lakkk…tp, satu lgi komen aku…pelakon2 dia kureng cun r…ha ha ha ha…neway, nescafe yg di provide oleh van nescafe tue mmg kaw2 nya bess…anak sapa laa yg bancuh ek?? ha ha ha ha

No comments: